wtorek, 18 kwietnia 2017

Konkurs z Canpol babies

Razem z Canpol Babies zapraszam Was na konkurs, w którym do wygrania 2 zestawy pielęgnacyjne ze zdjęcia. Jeden zestaw do wygrania na blogu a drugi na fanpage bloga na facebooku.



Ponieważ zestawy przeznaczone są dla niemowląt, chciałam, aby w konkursie mogły wzięć udział również przyszłe mamy.

WARUNKI

1. Udzielić odpowiedzi na pytanie:

Co najpiękniejszego jest w byciu mamą lub przyszła mamą.

2. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga i napiszesz pod jakim nickiem go obserwujesz.


Zwycięzców wybiorę na postawie mojego gustu, uwzględniając kreatywność i oryginalność wypowiedzi.
Konkurs trwa od 18 kwietnia 2017 do 18 maja 2017, jednocześnie jest prowadzony na blogu jak i na fanpage MAX i MAMA. Wyniki ogłoszę w ciągu 3 dni roboczych.
Można pozostawić jedną odpowiedź tutaj i jedną na fanpag. Jedna osoba może wygrać tylko raz.
Zwycięzca zobowiązany jest wysłać swoje dane (adres, imię i nazwisko, adres mailowy i numer telefonu) na adres mail maximamablog@onet.pl.
Konkurs jest sponsorowany przez firmę CANPOL BABIES

Powodzenia



18 komentarzy:

  1. Czas oczekiwania na narodziny dziecka to moment kiedy ja jako przyszła Mama może podarować sobie chwile relaksu, wyciszenia i odprężenia. 9 najbliższych miesięcy od czasu ujżenia dwóch kreseczek na teście to czas kiedy mogę podarować zarówno sobie jak i rozwijającemu się w brzuchu maleństwu. W czasie przerwy od pracy i wszelkich stresów mogę zadbać o zdrowie i urodę, dzięki czemu dziecko wychodząc na świat poczuje się szczęśliwe i kochane od swoich pierwszych dni.
    Obecnie jestem na etapie zbierania wyprawki, w końcu do naszego spotkania zostało niewiele czasu :)
    Obserwuję jako Anna Trybus

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie wezmę udziału, bo nie mam Dzidziusia ani nie będę mieć w njabliższej przyszłości, ale za to inf1ormuję siostrę!:)
    Bloga jednak chętnie zaobserwuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam jako Mum in patchwork, udostępniłam też wpis na naszej stronie. Najpiękniejsze w byciu mamą jest to, jak każdego dnia dziecko nas zmienia. Kiedy na nie czekamy zupełnemu przestawieniu ulegają nasze priorytety i plany. Staramy się dla niego. Jest najlepszą siłą napędową dla naszych działań, dzięki dzieciom dorastamy w końcu do bycia pełnowartościowym człowiekiem, by mieć co przekazać dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nagrody, oczywiście również bawię się z Wami w konkursie :) Obserwuje jako Iza Podgórska, a informacje o konkursie umieściłam na swoim blogu domatorkawdomu.blogspot.com
    I mam dla Was rymowankę ;)

    Bycie mamą to wyzwanie,
    Ciągłe płaczu słuchanie.
    Katar, kolka i gorączka,
    Młodej mamy to bolączka.
    To rozstępy, to hormony,
    Matki mają swe humory.
    Jednak chwile macierzyństwa,
    To nie tylko same świństwa.
    To czas zmian nieunikniony ,
    Musisz być więc douczony.
    Słuchaj jednak głosu serca,
    To najlepszy jest mędrca.
    Serce matki to skarbnica,
    Nieopisanej miłości obietnica.
    Pierwsze kroczki, pierwsze słowa,
    Pierwsza noc bezkryzysowa.
    To są chwile niezapomniane,
    Idą w niepamięć noce nieprzespane.
    Wspólne spacery, wspólne zabawy,
    Znikają wszystkie Twoje obawy.
    Mnóstwo cierpliwości i ogrom czułości,
    A każdego dnia poczujesz dziecka oznakę miłości.

    Pozdrawiam serdecznie i ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jest pięknego w byciu przyszłą mamą? Oczekiwanie na narodziny maleństwa które dopiero wywróci nasze życie do góry nogami oczywiście pozytywnie. To cudowny czas przygotowań, odpoczynku oraz wielu pytań na które często szukamy odpowiedzi. Zastanawiamy się również jak będzie wyglądać nasze maleństwo kiedy już się urodzi, jak sobie damy radę itp. Zaczynamy podchodzić inaczej do życia oraz planować wszystko biorąc pod uwagę naszą małą pociechę która ma się narodzić. To oczekiwanie z wizyty na wizytę aby ujrzeć dzidzie, to ruchy dziecka jakie czujemy przyjemne pod każdym względem. To wyjątkowe 9 miesięcy które spędzamy razem dzień i noc! To czas w którym przygotowujemy się do nowego etapu w życiu. Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  6. sam fakt bycia mamą jest piękny , naprawdę i nie są to słowa na wyrost wiem coś o tym bo po wielu próbach ,nieudanych i przykrych dla mnie zostanę mamą po raz drugi , nie poddałam się i udało się !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako ,że dopiero będę mamą . Najpiękniejszy jest moment w którym dowiadujesz się że po tylu staraniach w końcu ktoś mały a zarazem tak duży jest w tobie . I już po sekundzie wiesz ,że będziesz kochać tą mała fasolkę do końca życia . Następną magiczną chwilą jest pierwsze usg ,gdzie lekarz pokazuje ci malutki punkcik ,który zmienia twoje życie . Czucie pierwszych ruchów w brzuszku jak by motylki dotykały cie skrzydełkami . Zobaczenia serduszka stópek i reszty ciała na usg . Doprowadza do płaczu . Każda przyszła mama wyczekuje porodu i wtedy dzieje sie najwieszka magia kiedy w końcu możesz przytulić swoje szczęście .

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda mama inaczej wyobraża sobie oczekiwanie na upragnione maleństwo. Ja miałam ułożony w głowie plan, pełen przyjemności, których nie dostarczałam sobie na co dzień i w pracy. Pomyślałam: w końcu odetchnę, będę żyła powoli, trochę trwoniła czas ale i przeznaczę go w końcu na dawno zapomniane hobby. Lecz los lubi płatać figle i sprawdza czasem jak silni jesteśmy. U mnie były to komplikacje, które pojawiły się nagle i zmieniły moje podejście do szczęśliwego oczekiwania o 180 stopni. Teraz jesteśmy ze Stasiem w 26 tygodniu i walczymy o każdy dzień, tak by dotrwać do upragnionego lipca. Jak się okazało, nie są to beztroskie spacery, zakupy, czas na ukochane gotowanie. Naszym podstawowym zajęciem jest wylegiwanie się, dla niektórych i niedawno też dla mnie oznaczające po prostu przymusowy wypoczynek i leżenie plackiem bez możliwości zrobienia sobie nawet kanapki. Początkowo ciężko było pogodzić się z faktem, że cały ten czas spędzę patrząc w sufit, kiedy inne przyszłe mamy chodzą na szkołę rodzenia z tatusiami, na basen i wybierają mini ubranka w centrach handlowych. Ale życie jest naszym najlepszym nauczycielem i teraz pisząc te słowa na leżąco, ale wciąż czując ruchy maleństwa, uważam, że nie ma nic piękniejszego. Teraz największą przyjemnością jest budzić się rano czując cudowne kopnięcie i wierząc, że tak razem dotrwamy do szczęśliwego końca naszej łóżkowej przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejszego w byciu przyszłą mamą (którą niedługo będę) jest świadomość, że w moim brzuszku wzrasta mała, bezbronna Kruszynka, która jest ode mnie uzależniona. Jest to cześć mnie oraz mojego męża. Nasz mały ŚWIAT. Cudowna świadomość tego, że jest to owoc naszej MIŁOŚCI! To jest piękne uczucie! Czasami mam wrażenie, że śnię... Najpiękniejsze są chwile, kiedy pierwszy raz poczuje się ruchy dziecka, pierwszy raz zobaczy się małą kropeczkę na ekranie USG, a później słodką buźkę. Ruszający się brzuszek przyprawia mnie o zachwyt oraz wzbudza troskę. Dla mnie moje dziecko będzie najpiękniejsze na świecie, jak dla każdej mamy jej dziecię! :-)
    Mam dla kogo żyć... Dla mojego ukochanego synka Leosia.

    Angela Tręblińska

    OdpowiedzUsuń
  10. Witajcie, niestety ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nie byłam jeszcze w ciąży (wszystko jeszcze przede mną) ale ostatnio moja najbliższa kuzynka, bardzo młoda dziewczyna - zaszła w ciąże. Ciężko jest jej samej, tym bardziej ze nie ma wsparcia od rodziców bo nie ma już ich z nami na tym świecie, a dziewczyna jest w domu dziecka.
    Na początku było jej ciężko, lecz z czasem zdała sobie sprawę ze pod jej serduszkiem jest drugie serduszko. Gdy poczuła już pierwsze kopniaki, pokochała Zosię (bo tak będzie mieć na imię) i już nie może doczekać się sierpnia, bo wtedy Zosia będzie już z nami. Bardzo chciałabym wygrać dla niej ten zestaw, bo wiem ze ciężko jej będzie kupić to co by chciała.

    Aleksandra Cichała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpiękniejsze w byciu mamą jest to, że każdy dzień nie jest taki sam. Te dni bycia mamą są jak paleta barw.Dotąd moje dni ograniczały się do pewnych znanych mi odcieni. A teraz nic nie jest już takie samo. Każdy dzień jest inną mieszanką kolorów, które jednego dnia przeważają, a innego są jego mniejszą częścią. Niezmienne jest tylko jedno….czerwień. Każdego dnia jest ona wręcz coraz silniejsza i mocniejsza, a towarzyszy mi od dnia, w którym dowiedziałam się o moim malutkim cudzie pod serduchem. Czerwień symbol miłości, mocnej więzi i oddania. Można też powiedzieć, że wtedy zaczęło się moje macierzyństwo. Mogę śmiało porównać je do wielkiego serca, które wypełnione jest wieloma barwami, a te z kolei kojarzą mi się z czynnościami dnia codziennego i emocjami związanymi z moim małym szkrabem. Biel to dla mnie czystość. Pod nią schowane są wszystkie czynności związane z pielęgnacją i higieną synka. To każda zmiana pieluszki, kąpiel i smarowanie małego ciałka balsamikiem. To chwile kiedy mogę zadbać o mojego małego czyściocha, by dobrze się czuł, a jego skóra była delikatna i gładka, jak te chmurki na niebie. Każdy kolejny poranek, kiedy słońce na nowo budzi się do życia i świeci radośnie w nasze okna to kolor żółty. Kolor radości i optymizmu, a także pełnia energii. To cały czas spędzony na zabawie i psotach. Moje oczy są radosne, gdy widzę jak się śmieje, cieszy i odkrywa świat. Czasem ma pomysły, które rodzą się niewiadomo skąd w tej małej kochanej główce. Kiedy wychodzimy na spacer dookoła nas jest pełno natury, która jest dla nas kolorem zielonym. To właśnie ta barwa symbolizuje każde wyjście na łono natury, gdzie możemy oddychać powietrzem, patrzeć na otaczającą nas przyrodę. Muszę przyznać, że zieleń to też dla mnie każdy posiłek dla maluszka. Uwielbiam, gdy jego brzuszek jest najedzony. Zdrowe jedzenie pozwoli mu szybko rosnąć. Lubię patrzeć na niebieskie spokojne wody i niebieskie wręcz błękitne niebo. Dla nas to chwile kiedy mogę maluszka utulić z płaczu z jego ulubioną pieluszką i smoczkiem. Uwielbiam patrzeć jak przestaje płakać w moich ramionach i staje się spokojny. Niebieski to także codzienna drzemka. Czymże jednak by było macierzyństwo bez tych ciemniejszych stron i barw. Czasem przychodzą też szare dni. Wtedy malutki ma katarek albo jest marudny, bo wychodzi kolejny ząbek. To też nieprzewidziane wypadki w domu. Ta barwa to też oznaka mojego zmęczenia, kiedy jestem bez sił i marzę o tym by położyć się do łóżka. Czarny kolor w moim macierzyństwie to ból związany z porodem. Długi i ciężki poród. Nie trwał jednak wiecznie, bo końcu przyszła znowu czerwień, gdy tylko zobaczyłam moją małą kruszynkę już na świecie razem z nami. Tak właśnie wyglądają kolory mojego macierzyństwa, są zmienne i nieprzewidywalne, ale nie jest nudno.

    Kolory bycia mamą muszą być różne
    Aby wszystkie dni nie były nudne
    Obecne biel, żółć i kolor zieleni
    A do tego błękitu wiele odcieni
    Każda z tych barw ma swoje znaczenie
    I przywołuje symbol i uczuć brzmienie
    Wśród tych barw czerwień jednak króluje
    I na myśl o nich wszystkich serce się raduje
    Czasem jednak nadchodzą gorsze dni
    I wtedy szarość i czerń towarzyszy mi
    Jednak te ostatnie barwy dość szybko uciekają
    I znowu same jasne kolory w roli mamy trwają.
    Obseruje bloga jako Izabela B

    OdpowiedzUsuń
  12. Najiękniejsze w byciu mamą jest to że każdy uśmiech naszego dziecka wynagradza te złe godziny. Gdy myślisz, że już nie dasz rady, że to wszystko Cie przerasta nagle nastaje moment gdy na twarzy dziecka pojawia sie uśmiech. Wtedy nie liczy sie już nic innego. Wtedy sie wie że dla maleństwa jest sie wszystkim, dzięki nam ono żyje. Uwielbiam sytuacje gdy wstaje w środku nocy niewyspana, z ledwo otwarymi oczami a mój syn odpowiada mi na to szczerym uśmiechem, mimo że ma tylko 3 miesiące to wiem, że kocha mnie jak nikt inny. Bo to jest miłość bezgranicza i bezwarunkowa. Jestem młodą mamą bo mam dopiero 20 lat. Ale nie zamieniłabym swojego życia na żadne inne ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje bloga jako : Edzika

    Najpiękniejsze w byciu MAMĄ jest marzeń spełnienie,
    bo dziecko od smutku, nudy to ogromne jest wybawienie,
    i mimo iż czasem daje w kość, my zarywamy dnie i noce,
    to właśnie dzięki byciu MAMĄ w nowy etap w życiu wkrocze!

    NAJPIĘKNIEJSZE w byciu MAMĄ jest to, że :

    M MALUSZKA przez 9 miesięcy pod serduszkiem nosimy,
    A ATRAKCYJNIE czujemy jego ruchy,i do brzuszka mówimy
    M MAMY z nim niesamowitą więź, każdy ruch czy kopniak raduje
    A A potem? ten mały bejbi od nas miłości oczekuje!
    -
    S SPEŁNIONE marzenia dzięku byciu MAMĄ odziedziczyłam,
    Ł ŁAŁ! Na tyle emocji każdego dnia nawet nie liczyłam.
    O OPTYMIZM dopisuje gdy maluszek je,śmieje się czy gawoży
    W WSPANIAŁE zalety macierzyństwo w kobiecie mnoży!
    O OLBRZYMIĄ radością dziecko zaskakuje, czasem popalić daje

    K KOCHANE maleństwo, tak cudowne, niczego nie udaje.
    T TO właśnie beztroska i możliwość opieki cieszy rodzica
    Ó ÓW najpiękniejsze w byciu MAMĄ ideałem zachwyca,
    R RADOŚĆ z każdej błahoski, nauka wielozadaniowości
    E EFEKT? Mama uczy się sprytu, werwy i kreatywności !

    R ROZUMIEM że dla mnie najpiękniejsze to trzymać dziecie
    A AMBITNIE wspierać jego rozwój, tulić długo i wy możecie
    D DOMIESZKĄ szczęścia jest patrzenie jak się dziecko rozwija
    U USZCZĘŚLIWIENIU mnie jako MATKI właśnie to sprzyja.
    J JAKKOLWIEK by nie parzył, DZIECKO to największy CUD świata
    E EMANUJĄCE radością, które nie raz figle nam spłata !

    Najpiękniejsze w byciu MAMĄ jest to, że możemy nosić pod sercem mała istotę, która później budzi się do życia i rozwija pod naszym czujnym okiem. To te wszystkie nieprzespane noce w trosce o maluszka, to możliwość karmienia piersią a więc i miłością, to przede wszystkim to, że każdy dzień jest odmienny, i niesamowity !

    Bycie MAMĄ się opłaca,
    choć to wcale nie jest praca,
    całą dobę my czuwamy ,
    choć zmęczenie odczuwamy
    mimo wszystko siłę mamy
    dziecko dobrze wychowamy
    cieszy każda w dniu drobnostka
    martwi zawsze każda krostka,
    bycie MAMĄ to powołanie
    to mądrość i dobre wychowanie.
    W byciu mamą cieszy wiele
    każda drobnostka rzec się ośmielę,
    cieszy piewsze spojrzenie
    pierwszy uścisk jak marzenie
    pierwsza kąpiel, pierwsze przewijanie
    pierwsze wygibasy na dywanie,
    i nie ukrywam, że marzymy skrycie,
    na wielkiej podróży odbycie,
    i pozbycie się kataru z tą wygraną
    być może jakimś cudem nam daną,
    i do pełni szczęścia brakuje kąpielowego ręcznika :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Komentarz zostawiony pod postem konkursowym na Facebooku jako Anna Mierzwińska...
    Trzymamy kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpiekniejsze jest uczucie bycia dla kogoś całym światem 😊

    Kocham macierzyństwo za :
    - przytulanie rano i wieczorem
    - za całusy małe i duże
    - za osmarkany nosek
    - za łzy smutku i szczęścia
    - za każdą chwilę z malutką
    - za cudowne stopki w moim łóżku
    - za pierwsze słowo mama
    - za każdy postęp
    - za dłubanie mi w nosie nad ranem 😀
    - za rozciąganie mi piersi na długość 1 km 😊
    - za ciepło w łóżku
    - za wszytsko i ppomimo wszystko.

    Macierzyństwo jest super i kocham to za wszystko!
    Weronika Klewek

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpiękniejsze jest to,że choćby świat palił się i walił,życie dało wyjątkowo w kość,wszystko się powywracalo do góry nogami,kiedy spojrzę na te dwie małe buzie,kiedy śpią,to złe odchodzi w niepamięć, wszystko jak kawałki puzzli składa się znów w sensowną całość, a do mojego serca wpływa taka siła,że mogłabym góry przenosić. I to jest ta magia macierzyństwa-sens zycia.Margo,lubię profil na fb Margo Podgorska

    OdpowiedzUsuń