poniedziałek, 21 sierpnia 2017

w mojej sypialni

Być kobietą być kobietą, marzę ciągle będąc dzieckiem.. być kobietą być kobietą.... Dziś pisząc ten post własnie ta piosenka nasunęła mi się na myśl. Pozwolę dziś wam wejść do mojej sypialni i pokażę wam moje ostatnie odkrycie. Zapraszam do czytania.

Od zawsze lubiłam spać w rzeczach wygodnych. Z czasem jednak bawełniane młodzieżowe t-shirt zmieniłam na coś bardziej kobiecego. Nocne koszulki to temat rzeka i ile fasonów tyle zwolenników lub przeciwników. Mnie podobają się czarne, pięknie wykończone koronką. Właśnie o takiej czarnej satynowej koszulce dziś opowiem.


Koszula to model Satinia babydoll. Krój babydoll charakteryzuje się rozkloszowanym dołem i dość dobrze dopasowaną górą. Zazwyczaj jest on w kształcie litery A.
W komplcecie z koszylką dostaniecie też stringii z tego samego materiału. A jeśli już mowa o materiale to jest bardzo przyjemny w dotyku (95% poliester, 5% elastan). Ładnie układa się na ciele, otulając skórę. 

Koszulka ma regulowane szelki co pozwoli dostosować ją do naszego wzrostu. Dodatkowo jest wiązana z tyłu co pomoże podkreślić talię. Mnie akurat to wiązanie bardziej przeszkadza niż pomaga. Gdy śpi się na plecach, co tu dużo mówić, po prostu uwiera.


Dla mnie zawsze liczył się detal, ten mały szczegół który sparawia, że cos wpada w oko. Tu też mamy taki detalik, to wykończenie koszulki na dekolcie subtelną ozdoba z czarnej gipiury.

Koszulkę dostajecie pięknie zapakowaną, pudełeczko jest tak urocze, że żal było mi je wyrzucić i schowałam. Może wpadnie mi pomysł jak je wykorzystać.

Skoro dziś tak o kobiecych sprawach no to nie mogę nie wspomnieć o rajstopach. Od zawsze walczyłam z nimi. A to oczko puściło, a to za obcisłe w biodrach. Dramat. Aż trafiłam na rajstopy, które mnie zaskoczyły. Ale w jaki sposób dowiecie się za chwilę.

Rajstopy Julia 40 den w kolorze grafit. Jest to jedne z moich ulubionych kolorów rajstop. Lubię rajstopy w kolorach nieoczywistych. Czarne już mi się znudziły, a grafitowe wyglądają dość oryginalnie.



Rajstopy są bardzo miłe w dotyku i dobrze się rozciągają. Nie musiałam wykonywać dziwnych akrobacji by je założyć. No cóż natura obdarzyła mnie figura klepsydry, a co za tym idzie krągłymi biodrami. Ładnie kryją, także moje niedoskonałości na nogach zostały sprytnie skamuflowane. 

A teraz o moim zaskoczeniu.  Klin w rajstopach to powiedzmy sobie szczerze nie jest najładniejsza rzecz. Najgorzej gdy wysuwa się gdzieś spod spódniczki. A tu zaskoczenie,klin jest w zupełnie innej formie. Zamiast prostego odcięcia na udach, są jakby koronkowe majtki. 
Mam nadzieję, że widzicie to na zdjęciu. Wygląda to naprawdę bardzo dobrze. Co do rajstop to są w dobrym gatunku. Nie ściskają za bardzo nóg, a jednocześnie ładnie się opinają. Nie haczą się i nie tak łatwo złapać w nich oczko.

Jestem bardzo zadowolona z obu produktów. Więcej takich cudów znajdziecie w sklepie.





19 komentarzy:

  1. Każdy ma swoje gusta, i nie wiem jak ktoś może komentować czyjejś zachowanie. Masz gust wizę.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moglas sie pokazac w tej koszuli :-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba koszula i z chęcią bym ją kupiła i przymierzyła dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie i ta koszula i te rajstopy bomba :) muszę sobie takie sprawić na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszka, dziękujemy za cudowne słowa! Cieszymy się, że Satinia zrobiła na Tobie dobre wrażenie.

    Życzymy Ci wielu słonecznych dni!

    Obsessive Team

    OdpowiedzUsuń
  6. Omajgad ale tu seksem wieje 😍 dawaj mnie tu ta koszulę 😍 śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, chociaż nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za satynowymi koszulkami, ale ważne, że Tobie służy :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta koszula, aczkolwiek póki co zostanę przy koszulkach swojego chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna koszulka, taka sexi. No cóż trzeba czasami dodać sobie trochę pazura

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana, myślałam że pooglądam na Tobie te sexy rajtki i koszulę nocną :D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta koszulka, bardzo sexy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No w takiej koszulce jakbym spała to mój by był zachwycony. Również zawsze stawiam na wygodę :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. No no no :D wygląda świetnie :D w tej koszuli z chęcią bym polatała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm seksy i pewnie bardzo wygodna <3

    OdpowiedzUsuń