sobota, 10 kwietnia 2021

Jak dostawać produkty za darmo i zostać testerem?

Jeśli tu trafiliście to znaczy, że chcecie dowiedzieć się jak to zrobić by testować wiele fajnych produktów i bliżej je poznać. Zapraszam was do przeczytania kilku moich rad w tym temacie. Każdy kiedyś zaczynał. Nie ma tu jednej prostej rady jak w 5 minut ogarnąc temat. Praca i coraz większe doświadczenie zdobywane z dnia na dzień to klucz do sukcesu.

Jak wiadomo nic w życiu nie przychodzi łatwo. Zanim dostaniecie pierwszą ofertę współpracy lub paczkę kosmetyków musicie skupić się na swoim blogu lub koncie IG.

Ach te zdjęcia. 

Zdjęcia to pierwsza rzecz którą widzimy na blogu. Umówmy się nigdy nie zaczynam czytać tekstu, gdy nie jest on opatrzony fajnym zdjęciem. To właśnie ono przyciąga uwagę i kusi czytelnika, by zatrzymał się u nas na trochę dłużej. Skup się zatem na robieniu dobrych, wyraźnych zdjęć. Poczytaj sobie o kompozycji zdjęć i ich barwach. Przetestuj sprzęt który masz w domu. Nie musisz od razu kupować lustrzanki za miliony. Wystarczy nawet aparat w telefonie. Pobaw się ustawieniami, perspektywą. Oglądaj zdjęcia innych i stwórz swój własny niepowtarzalny styl, charakterystyczny dla ciebie. Taki, który będzie twoją wizytówką



Daj się zauważyć

Nie ma nic za darmo. Najpierw trzeba włożyć w bloga swoją pracę, by potem z niej odcinać kupony. Dobrym pomysłem jest zacząć samemu pisać o tym, co lubimy i dobrze znamy. Podrzucam wam link, gdzie ja zaopatrywałam się gdy stawiałam pierwsze kroki w testowaniu. rejestracja avon  to tu kupowałam moje pierwsze kosmetyki. Przy okazji macie wiele innych benefitów o których warto poczytać na stronie. 

Tekst

Lepiej sprawdzić tekst trzy razy niż puścić coś z błędem. Jeśli masz możliwość niech ktoś przeczyta twój teks to zrób to. Niech spojrzy na niego krytycznym, tak krytycznym okiem. Niech sprawdzi literówki i spacje. Rozwieje wątpliwości stylistyczne i po prostu powie czy łatwo się to czyta. Powiem wam, że im więcej się pisz tym z łatwością przychodzi napisane kolejnych tekstów.


Jak już pisałam na początku nie ma jednej złotej rady. Najlepiej zacząć pisać z pasji do samego pisania i poznawania nowości. Czasem coś tak mi się spodoba że o tym piszę by polecić innym. Liczy się praca i zaangażowanie, a z czasem satysfakcja z posiadania fajnego bloga lub ig wynagrodzi trud włożony w jego tworzenie od podstaw.


1 komentarz:

  1. Super post! Nim podejmiemy współpracę warto się zastanowić, czy będziemy w stanie wywiązać się ze wszystkich zobowiązań :)

    OdpowiedzUsuń