sobota, 28 stycznia 2017

Quiskin nowy sposób na demakijaz - moja recenzja



Jak to mówią mała rzecz a cieszy. Podobinie było w tym przypadku. Do całej sprawy podeszłam dość sceptycznie. Jak to taka mała rękawiczka ma sobie poradzić z usunięciem makijażu?




Każda z nas zna te męki w czasie zmywania, zwłaszcza wieczorowego makijażu.
Tony wacików, hektolitry płynów, a efekt nada mizerny.


Znając moje wcześniejsze doświadczenia podeszłam do tego testu z duża rezerwą.
Zaczęłam od razu od górnego C, czyli mocny wieczorowy makijaż.

Wieczorem po powrocie, namoczyłam rękawiczkę i przygotowałam się na najgorsze. A tu zaskoczenie.
Rękawiczka w przyjemny sposób masuje skórę pozostawiając ją czysta. Rękawiczka jest mięciutka i bardzo miła w dotyku, jak ukochany pluszowy miś. 
Zmyła nawet mocny makijaż oka, eyeliner i tusz.
Sama jednak zrobiła się bardzo brudna.
Pomyślałam, no ciekawe czy da się to teraz tak ręcznie wyprać. I tu znów zaskoczenie. Praktycznie od razu zniknęły wszystkie zabrudzenia. A rękawiczka znów jest snieżnobiała.




Zaleta jest to, ze jest wielokrotnego użytku. Można ja wyprać ręcznie z pomocą szarego mydła i szybko wysuszyć. Miła w dotyku, ładnie leży na dłoni,  bardzo poręczna, nie podrażnia skóry
zmywa makijaż nie tylko z twarzy ale i oka. 

Dla mnie super produkt, który polecam innym kobita. Po imprezie można szybko zmyć makijaż i być spokojnym ze nic z niego nie zostało,a skóra przez noc oddycha.

14 komentarzy:

  1. Mam rękawicę innej firmy, która sprawdza się świetnie chociaż częściej używana na wyjazdach.

    OdpowiedzUsuń
  2. spotkałam się z recenzją tego produktu :) naprawdę jest godny uwagi :) oszczędność czasu i nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza rękawica jaką miałam kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak sprawdziła by się u mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz bardziej jestem zachęcona na taką rękawiczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz czesciej o niej słysze i chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wreszcie ja zakupić, już tyle pozytywnych recenzji czytałam, że jestem jej bardzo ciekawa, jak spisze się u mnie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam ją, ale jeszcze nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa mam ja! 😊 jest boska, bardzo mieciutka i codziennie mi juz towarzyszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Także podeszłabym do tego sceptycznie, a tu takie zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna pozytywna opinia ! No nie ma mowy muszę ją mieć <3 boskie zdjęcia Aga <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą rękawicę i bardzo lubię ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń