środa, 1 lutego 2017

PLACUSZKI Z RICOTTĄ przepis przetestowany

Dziś od rana pędzelek i mój maluszek tworzy. A ja w miedzy czasie podsyłam wam świetny przepis na placuszki. Wczoraj przetestowaliśmy je. Smakowały wszystkim, są bardzo delikatne w smaku. Na pewno zasmakuj tez waszym maluchom. A przede wszystkim robi się je ekspresowo.




PLACUSZKI Z RICOTTĄ

składniki :
2 słodkie jabłka
cukier wanilinowy 2 łyżeczki
cukier jedna łyżka
ser ricotta- 250 g
łyżeczka proszku do pieczenia
szklanka mąki
1/3 szklanki mleka
3 jajka


jabłka obrać i zetrzeć na drobne tartce, wsypać do miski najpierw sypkie składniki, potem połączyć z mokrymi, dobrze wymieszać i usmażyć na rozgrzanej patelni. Moja rada nie za bardzo rozgrzać patelnie by placuszki się nie przypaliły. Na koniec posypać cukrem pudrem.

Smacznego


Pozdrowienia dla mam niejadków


17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie smakołyki ! Dziś chyba wykorzystam Twój przepis ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię takie słodkie placki. Z ricottą jeszcze nic nie robiłam- pewnie się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię placuszków z jabłkami, więc to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam jabłka <3 przepis na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm tylko smaka mi narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu.. przypomina mi to smak dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisałam przepis, w najbliższych piątek będziemy testować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo może być całkiem dobre, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku, jak nabrałam ochoty właśnie o 21 na takie placki! Nie słyszałam o takim przepisie, ale ślinka mi już cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy wszelkiego rodzaju placki, a mój syn najbardziej zlizywac cukier puder ;)
    Musimy wypróbować na weekend.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ricotta nigdy nie robilam. Ktoregos dnia tez sie skusze. Dobrze ze jestem juz po obiedzie bo bym telefon wylizała. Pieknie wyglada 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisałam przepis, wyglądają pysznie. Muszę spróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo narobiłas mi ochoty ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie słodkości. Moze jutrzejszy dzien wlasnie takimi pysznościami zaczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zastanawiałam się co zrobić jutro na obiad.Placuszki smakowicie wyglądają więc jutro wypróbuję przepis.
    Zapraszam na bloga.
    Obserwuję i do siebie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od jakiego czasu lubié próbowa nowych rzeczy, a raczej gotowac cos innego niz do tej pory. Mysle ze ten przepis sie u mnie sprawdzi :D Sorry za brak polskich znakow ale moj lapton jakos nie chce dzis wspolpracowac :( Zapraszam równiez do siebie
    http://www.piekielnamama.pl/

    OdpowiedzUsuń