wtorek, 7 marca 2017

EQUILIBRA BABY chusteczki i emulsja moje testy

Dziś czas na moje wrażenia z testowania kolejnych kosmetyków dla malucha firmy Equilibra




Na pierwszy ogień biorę kojącą emulsję z tlenkiem cynku z serii Baby Line.





emulsja zapakowana jest w tekturowe pudełko. Konsystencja jest zupełnie inna niż dotychczasowe używane przez nas kremy. 




Delikatny i pachnący jak cała seria kosmetyków. Miękka tubka z której bardzo łatwo można wycisnąć niewielką ilość emulsji.




Emulsja tworzy warstwę ochronna, która zapewnia barierę chroniącą nawet najbardziej wrażliwe obszary skóry, podatne na występowanie podrażnień i wysypki. 

U nas sprawdziła się bardzo dobrze. Co prawda już korzystamy z pieluszek, ale i starsze maluchom zdarzają się podrażnienia pupy. Zwłaszcza w czasie pierwszych prób samodzielności w toalecie.



Co zawiera emulsja z tlenkiem cynku?

  • Masło Shea: odżywia;
  • Gliceryna roślinna: działa ochronnie;
  • Wyciągi z owsa i nagietka: działają kojąco;
  • Olej z otrębów ryżowych: nawilża, natłuszcza i regeneruje;
  • Witamina E: utrzymuje elastyczność skóry;
  • Olej ze słodkich migdałów: nawilża i zmiękcza;
  • Aloes (20%): nawilża i chroni.





Drugi produkt to chusteczki. Bardzo spodobało mi się to, że maja plastikowy klips. Nienawidzę tych chusteczek z klejonym wierzchem. Po kilku użyciach na nalepce zbierają się drobinki kurzu  i zamkniecie przestaje się kleić.

Chusteczki są bardzo delikatne, pachną jak cała seria produktów.



Pielęgnują i czyszczą przy okazji.U nas sprawdziły się także do wyczyszczenia buzi po posiłku na spacerku czy wyczyszczenia łapek po harcach na placu zabaw.
polecam oba produkty.


A wy znacie te produkty? Ciekawa jestem ajkie jest wasze zdanie na ich temat.

18 komentarzy:

  1. chusteczki dla mnie średnie. dziwny zapach mają. ale ten krem jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej ciekawią mnie ich produkty :) Nie wiedziałam, że mają również dla dzieci chusteczki.
    Bardzo fajne kolorowe opakowania robią :) ciekawe, czy u nas by się sprawdziło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto przetestować, może akurat trafią w gust mamy i malucha

      Usuń
  3. Bardzo dużo słyszałam o tej marce jednak nie miałam z nią nigdy do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Produktów nie znam kochana, Ale sądząc po składzie emulsji to będzie bardzo odżywczy, bo same cudowności w nim są: masło shea np. Uwielbiam jako składnik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram Paulinę chusteczki mają średni zapach po otworzeniu, ale o dziwo nie uczuliły mi malucha. a tych 2 kosmetyków nie znam. Ale ogólnie marka ma dobrej jakości kosmetyki, godne zwrócenia uwagi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pokochałam te chusteczki pachną cudownie nie te co dada nam proponuje- chemia chemia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te chusteczki są bardzo interesujące :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusteczki mnie zaciekawiły i chętnie je kupię dla siebie samej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam mokre chusteczki, zawsze nosze przy sobie i chetnie przetestuje wlasnie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. plastikowy klips to super rozwiązanie. Również nie cierpię tych klejonych zamknięć. A niestety są stosowane w większości produktów tego typu

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbowac te chusteczki, latem to mój must have :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ciekawe gdzie tskie dostane

    OdpowiedzUsuń
  13. O produktach tej firmy dużo słyszałam ale nie używałam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marka znana i lubiana. Ja osobiście jeszcze nic nie miałam z tej firmy ;) Najwyższą pora wypróbować :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy te produkty nie uczulają ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie korzystałam z rzeczy tej firmy, ale myślę ze niedługo je wyprobujemy :)


    http://testowo-opiniowo.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń