wtorek, 9 maja 2017

DermoFuture kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K testujemy

Dziś opowiem ci o kuracji uszczelniającej naczynka. 
Od jakiegoś czasu zauważam, że wokół skrzydełek nosa zaczęło pojawiać się coraz więcej rozszerzonych naczynek. W paczce, którą otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody znalazłam kosmetyk DermoFuture z witaminą K. A jak testowałam zaraz Ci opowiem.



JAK STOSOWAĆ

Wieczorem na czystą skórę twarzy, szyi i dekoltu naniosłam niewielką ilość produktu i delikatnie wmasowałam w skórę. Gdy wszystko się wchłonęło nałożyłam ulubiony krem na noc.
Wystarczy kropla wielkości groszku, by nasmarować twarz, szyje i dekolt. Aplikowanie kuracji to też niezła przyjemność. Można sobie fajnie wymasować twarz, bo kosmetyk jest dość tłusty i śliska się po skórze jak oliwka.



OPAKOWANIE

Kuracja z witamina K znajduje się w małej szklanej, ciemnej butelce z pipetą. Pojemność 20 ml. Po otwarciu ważna jest przez 12 miesięcy.
Lubie taki sposób aplikacji, bo można w łatwy sposób bez brudzenia rąk i mieszania łapką w kosmetyku zaaplikować sobie kurację. Pipeta ma miękką gumową główkę, którą bardzo łatwo można ścisnąć. Korek jest szczelny i chroni kurację przed wylaniem. Trochę martwi mnie ta szklana buteleczka, dlatego chowam ją również do pudełka, by jej w łazience nie potłuc. Jakoś tak im bardziej uważamy, tym szybciej cos potłukę, więc podjęłam najwyższe środki ostrożności. 😅



SKŁAD
 Isohexadecane, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Silica, Persea Gratissima Oil, Phytonadione Epoxide, Arnica Montana Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Argania Spinosa Kernel Oil, Hippophae, Rhamnoides Fruit Extract, Juglans Regia, Leaf Extract, Parfum.



CENA 
Cena: 39,00 PLN


ZAPACH I KONSYSTENCJA

Byłam zaskoczona konsystencją kosmetyku. Spodziewałam się płynnej formy. Gdy po raz pierwszy nakładałam kosmetyk uświadomiłam sobie że ma konsystencję płynnego żelu. Jest lekko tłusty, ale wchłania się bardzo dobrze. Co do zapachu, to pachnie delikatnie i przyjemnie. Mogę ten zapach przyrównać do zapachu oliwki dla niemowląt. I po raz kolejny powiem, że aplikacja to przyjemność, bo na mnie ten zapach wpływa kojąco. 



DZIAŁANIE

Na opakowaniu można przeczytać, że
- wzmacnia i uszczelnia osłabione ścianki naczyń 
- zmniejsza widoczność naczynek krwionośnych 
- zapobiega nadmiernemu rozszerzaniu naczynek 
- stymuluje procesy naprawcze 
- regeneruje podrażnienia 



MOJA OPINIA

Bardzo polubiłam się z ta kuracją. Stosuję ja na noc, a rano cieszę się nawilżoną skórą. Stosuję kosmetyk już od jakiś 3 tygodni. Zauważyłam, że naczynka na nosie nieco się zmniejszyły. Kuracja jest bardzo wydajna. Potrzeba niewielkiej ilości, aby nasmarować nią twarz. Obietnice producenta zostały spełnione. 
A ja dalej będę się cieszyć
tym kosmetykiem, bo pomimo regularnego stosowania w butelce jeszcze sporo zostało.
No i duży plus za ten delikatny, kojący zapach.
A wy znacie ten kosmetyk?

14 komentarzy:

  1. Mam inną kurację z tej serii, z biotyną.
    Jestem tak samo jak Ty zachwycona działaniem, konsystencją i zapachem. Widzę dużą różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam kilka tych kuracji i każda świetna ! chociaz sie czaje na żółtą z witaminą :)
    akurat ten kosmetyk testowałam, ale nie dla mnie, bo nie mam cery naczynkowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobny probuje 😊 z biotyna. Ciesze sie, ze Ci przypadl do gustu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że kolejny ciekawy kosmetyk testujesz. Lubię czytać Twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta kuracja chociaż nie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam problemu dużego z naczynkami, więc nie dla mnie produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. poznałam tą firmę niedawno gdyż sama testuję serum z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale chyba czas poznać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam problemów z naczynkami póki co, Ale warto zapamiętać😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt nie dla mnie. Nie mam problemu z naczynkami ale cieszę się, że jest w porządku :D może na przyszłość się coś u mnie zmieni to będę wiedziała czego szukać xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama szukała czegoś na naczynka i myślę,że wkrótce poszukam dla niej tego produktu. Będzie zadowolona! Świetna recenzja. Bardzo dokładna i fajnie się ją czyta :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam problemu z naczynkami, ale dobrze że sa takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń