poniedziałek, 22 maja 2017

ZAFUL moja współpraca

Kobiety kochają ciuchy, a ja potrafię godzinami przeglądać ofertę sklepów internetowych, bo buszowanie po internetowych butikach to czysta przyjemność. 
W czasie takich zakupów trafiłam na pewnie butik- ZAFUL. Rzeczy, które tam są, spodobały mi się bardzo. 



Od jakiegoś czasu współpracuje z Zaful, a moja opiekunką jest Meng Echo. Jest bardzo dobrą opiekunką. Wszystko spokojnie tłumaczy i prowadzi mnie krok po kroku. Szybko odpisuje na moje maile. Jest bardzo miłą osobą i cieszę się, że trafiłam właśnie pod jej skrzydła.
ZAFUL może nie należy do najtańszych, ale ma tak szeroki asortyment, że aż trudno się zdecydować. Z tego sklepu zamawiałam ubrania już kilka razy. Za każdym razem byłam zadowolona, bo rzeczy przychodziły faktycznie takie jak na zdjęciu. Modne fasony i kroje, przypominają mi te z naszych sieciówek. Sklep podzielony jest na kategorie: Nowości, stroje kąpielowe, rzeczy sportowe, sukienki, dżinsy, spodenki, legginsy, spódnice, buty, torby oraz akcesoria. Wybieramy dana rzecz i pakujemy do wirtualnego koszyka. Co mi się spodobało, przy każdej rzeczy mamy dokładne wymiary. Trzeba się dobrze pomierzyć by wybrać faktycznie dobry rozmiar. 
Paczki przychodzą raz szybciej, raz wolniej. Zależy co wybierzemy. Przy każdej rzeczy napisane jest jak długi jest czas oczekiwania na nią. 
Zaful ma również swoją społeczność działającą mniej więcej jak instagram. Nazywa się ona Z-me. Można tam zobaczyć ciekawe stylizacje sfotografowane prze klientów sklepu. Przy okazji przekonać się jak dana rzecz wygląda w realu. Ja zawsze tam podglądam innych użytkowników, by wybrać coś dla siebie.

Sklep w następnym miesiącu będzie obchodził swoją trzecią rocznice istnienia. Przygotował na ten moment wiele promocji.


-darmowa wysyłka w rocznicę. Klienci będą mogli otrzymać darmową wysyłkę za zakupy poniżej 30$

-W rocznicę będzie czekało kilka zadań. Proste kroki, aby wygrać prezenty
-Będzie strefa, gdzie będzie kupowało się podwójnie, a płaciło mniej
-Będzie strefa „Co warto kupić” miejsce, w którym znajdą się recenzje i sugestie odnośnie produktów


Ja na pewno skorzystam z kilku promocji. Ciuchy w zaful są zawsze modne i nie mam uwag co do jakości. Wystarczy czytać skład materiału z jakiego są wykonane i nie będzie niespodzianek. Niestety większość rzeczy jest z poliestru. Ale poliester tez poliestrowi nie równy. Ja bardzo dokładnie oglądam zdjęcia by nie trafić na rzeczy jak z materiału na namiot, w których będę się kisić jak ogórek małosolny. Wolę rzeczy z domieszką bawełny.



Pogoda jaka jest każdy widzi. Trochę zimy trochę lata. Zima to grube swetry i spodnie. Czas pomyśleć o letnich ubraniach. Ja latem bardzo lubię nosić sukienki. I to właśnie sukienek zazwyczaj szukam na stronach internetowych. 

Dziś opowiem trochę o delikatnych sukienkach na lato z kategorii flora dress. Spośród wszystkich ta ze zdjęcia bardzo mi się spodobała.  Niebieska z ciekawym kwiecistym haftem.





KLIK

Druga moja propozycja to sukienak jasna w cytrynki. Bardzo kobieca i zwiewna. Bardzo lubię ten fason, pasuje do mnie.




KLIK

A wy macie już kreacje na lato?

4 komentarze: