czwartek, 1 marca 2018

Zaful outfit na wiosnę

No i przyszedł czas, że nadeszła wiosna. Własnie dziś 1 marca mamy początek meteorologicznej wiosny. Choć jej nie widać to jest nadzieja. A skoro marzec to czas Zaful women's day 2018  czyli specjalne promocje na dzień kobiet. Ja dziś pokażę wam co kupiłam na wiosnę z zaful. Po pierwsze kurtka, piękna, ładna i śliczna do tego. Z motywem róż na ramionach i plecach. Tylko ma jedno ale.... jest za duża. Przynajmniej o dwa rozmiary. Będę musiał kupić nieco mniejszą.




 Druga rzecz to buty. Wzięłam rozmiar większe niż nosze i to był dobry krok. Buty są genialne. Fajne czubki w migdałek nie ściskają palcy. Na wiosnę do krótkich jeansów będą super. Butki wiąże się wokół kostki. Ładnie wykonane w czarnym kolorze.


 Kolejna rzecz to bluzka. Dobry rozciągający się materiał. Koronka tez mięciutka. W zasadzie na plus. Jednak jak ją zakładam cała góra się rozjeżdża. 


 I kolejna bluzeczka tym razem cos bardziej zwiewnego. Lekka i pasiasta. Trochę prześwituje ale nie ma tragedii. Tym razem jednak rozmiar nie trafiony i w koszulce nie zapinam się w biuście, bo jest jak tuba. Brakuje jej zaszewek i taliowania.


 No i na koniec strój kąpielowy. Uroczy z motywem kokardki. Tym razem pasuje i fason i rozmiar. ładny intensywny kolor i dość gruby materiał. Majtki są podwójne, więc nie prześwitują. Stanik ma piankowe wkładki, które można wyjąć.


kurtka - klik
buty - klik
bluzka-klik
bluzka- klik
strój kąpielowy- klik

A wam cos wpadło w oko?

44 komentarze:

  1. Też mam te balerkinki, ale brązowe :)) Kurtka jest śliczna. Z rozmiarem czasem ciężko trafic... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że kurtka jest za duża bo wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne buty lubię takie nosić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeans zawsze w modzie, ja jednak wole bluzy grube z zoio. Bardzo podobają mi się Twoje buty, sama chciałabym mieć takie :) A strój śliczny :) w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, tym razem nic dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawe rzeczy ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kurtka jest rewelacyjna, więc szkoda, ze jest ostatecznie za duża :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurtka bardzo mi się podoba ! Jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Katana jest rewelacyjna, szkoda zę nie pokazałaś jej na sobie - ja lubie jak rzeczy są takie oversize.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka mmi się stasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne buty wiązane i są super. Szkoda, że na ten stronie są największe 40 dla kobiet zazwyczaj bo ja zawsze u nich muszę o rozmiar większe brać :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny kostium kąpielowy. Sama i bym sobie taki kupiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka wygląda fantastycznie, szkoda że za duża

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluska z koronką mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej w oko wpadł nam chyba strój kąpielowy ^^ Idealnie, że tak go polubiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te buty i ta czarna kurteczka. Szkoda, że niestety okazała się za duża, ale następna na pewno będzie lepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Buciki świetne. Mam ten strój kapielowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nic mi się nie spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka i buty są WOW - bardzo eleganckie i szykowne. Fajnie będą wyglądały do wiosennych stylizacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zakupy! Kurtkami buciki beda swoetne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne sa te balerinki! :D a stroj mam taki sam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kurteczka z haftami jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka jest świetna :) Szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem, chociaż z drugiej strony lepiej że jest za duża niż za mała ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Libie takie buciki :) szkoda, ze kurtka wtopa. Haft wyglada pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. No nie, ta kurtka to po prostu sztos. Mam nadzieję że szybko będziesz mogła ją założyć

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurtka zostaje moim faworytem :D :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta kurteczka jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam te baletki w wersji zapinanej na kostce i są świetne i bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czarna kurtka jest przepiękna. Do tego jeszcze jakieś czarne spodnie i buty i doskonała stylizacja gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  30. jedynie strój kąpielowy wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  31. kurteczka jest mega! :) bardzo podobają mi się butki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładna ta katana z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Buciki fajne i kurteczka dobrze że trafiłas z rozmiarem 😁

    OdpowiedzUsuń
  34. Strój kąpielowy całkiem ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne buty. Podobają mi sie

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba kurteczka z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kurtka i buty bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń