sobota, 7 kwietnia 2018

L'ORÉAL PARIS Smooth Sugars peeling oczyszczający przeciw zaskórnikom- cukrowy peeling

Wiosna buchnęła nam pąkami kwiatów. Trele ptaków pokazują że już za chwilkę będzie pięknie. Na taką pogodę warto przygotować i naszą cerę. By po tych wszytskich zimowych dniach odzyskała blask i była bardziej promienna. Ja by to uzyskać sięgnęłam po cukrowy peeling.
Dziś opowiem wam o L'ORÉAL PARIS Smooth Sugars peeling oczyszczający przeciw zaskórnikom. 

Przede wszystkim scrub ma cudne opakowanie. Szklany słoiczek zakręcany od góry jest prosty, ale uroczy. Najpierw pomyślałam, że tego produktu jest tam dużo za mało. Taki mały słoiczek pewnie starczy na kilka razy. Jednak bardzo się myliłam. Scrub ma formę jakby żelu, ja porównałabym go z kisielem.



 Gęsty i lepki, łatwo przykleja się do palcy.  Wystarczy odrobina kosmetyku by wyczyścić cała twarz. No i ten piękny zapach. W produkcie zatopione są nasiona kiwi, które dodatkowo ścierają nasza buzię. Sam peeling nie jest ostry, a jednak fajnie ściera nasza twarz. Po zabiegu skóra jest jak pupcia niemowlaka. Ten efekt utrzymał się trzy dni. Sama nie mogłam przestać się od dotykania twarzy, by poczuć pod palcami tę miękkość. Po regularnym stosowaniu skóra stała się bardziej promienna i odżywiona. 
Produkt kosztuje ok 50 zł, ale jest to cena adekwatna do jakości. Taki słoiczek starczy na długo, a efekt jest wprost niesamowity.

A wy znacie ten produkt?

23 komentarze:

  1. Mialam na niego ochote. Kuszaca propozycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że Loreal ma taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ostatnio reklamę tych peelingów. Ten bardzo mnie kusi :) A konsystencja wygląda jak mus z kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, ale wygląda bardzo zachęcająco. NA pewno kupię bo takiego peelingu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Peelingi uwielbiam, wiec chetnie skusze sie na ten, jak tylko moje sie pokoncza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wlasnie go kupilam i jestem ciekawa jak sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham cukrowe peelingi i ten chętnie bym wypróbowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię cukrowe peelingi i często sama je robię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam ale po Twojej recenzji mam mega ochotę by go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo smacznie :D Lubię testować nowe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Korci mnie ten peeling, ale zawsze, gdy chce kupić to jest wyprzedany.

    OdpowiedzUsuń
  12. peeling wygląda mega kusząco :) konsystencja jest fajna i jestem bardzo ciekawa tego produktu :) muszę koniecznie go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks interesting! Thank you for the review!
    I`m your new subscriber in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ale mnie kuszą te peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta konsystencja jest ta genialna, że... chciałoby się ją zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj peeling by mi się jakiś przydał ostatnio szukam jakiegoś sprawdzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żałuję że nie udało mi się załapać do testów. Chcę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam, wygląda jak kiwi. Załuję, że nie znalazłam się na liście testerów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie efekt jest ciut za mocny, później delikatnie piecze mnie skóra kiedy nałożę krem czy emulsję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wyprobowałabym ten peeling. Zacheciłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko używam kosmetyków tej firmy. Nie wiedziałam, że mają taki peeling, bo chętnie bym go wypróbowała już wcześniej. Teraz zrobię to na pewno :)

    OdpowiedzUsuń