czwartek, 31 maja 2018

Mapka zdrapka świat

Okres wakacji coraz bliżej. Planujemy wypady te większe i te mniejsze. A do tego niezbędna jest mapa. Dziś pokażę wam dwie mapy, ale nie takie zwyczajne. Są to mapki do zdrapywania. A na czym to polega, już pokazuję.
Mapy zamknięte są fajnych twardych tubach. Ta kolorowa to mapka premium z flagami, a ta czarna to mapka vip, świat i Europa.

Jak już pisałam mapy zamknięte są w tubach. Ma to taki plus, że w trakcie transportu się nie uszkodzą. Druga sprawa to fakt, że możemy je w ten sposób przechowywać.

Każda z map dodatkowo zawinięta jest w cienki papier dzięki czemu powierzchnia do ścierania się nie porysuje.
No to zaczynamy zabawę. 
Mapka zdrapka premium świat plus flagi jest na jasnym tle. Kontynenty przykryte są złota folią do ścierania.
Tak wyglada przed starciem
 A tak juz po
Cała mapa jest dość duża, przez co nie ma problemu z jej czytelnością. Wydrukowana jest na błyszczącym dość grubym papierze, więc nie ma obaw, że w trakcie ścierania się uszkodzi.


Druga mapa VIP faktycznie jest taka bardziej ekskluzywna. Otwiera się w zupełnie inny sposób niż ta pierwsza. Tą mapę otwieramy w połowie.


Mapa umieszczona jest na czarnym tle. Moim zdanie ta opcja super nadawałby się do jakiegoś gabinetu.
Zresztą sami zobaczcie, czyż nie jest elegancka?
W przypadku tej mapy na dole znajdziemy, też do zdrapania, atrakcje turystyczne danego regionu. Z drugiej zaś strony są do zdrapania strefy czasowe.



Oczywiście najwięcej frajdy dostarczyło nam drapanie map. Maksiu uparł się, że zdrapie cała Europę. Jak widzicie kolory państw pod spodem są pastelowe. A mapy dobrze odwzorowują rzeczywistość.

Mapki zdrapki mogę polecić wszystkim. I tym większym i tym mniejszym podróżnikom. Dla dzieci będzie to cudowny wstęp do nauki geografii i poznanie świata jaki nas otacza. Dla większych z kolei pamiętnikiem z podróży. Mogą zdrapywać miejsca, w których już byli. Ja szukam teraz dużej antyramy i wieszam te czarna mapę na ścianie. Oprócz tego, że edukuje to jeszcze fajnie wygląda w pomieszczeniu.
A wy lubicie takie gadżety?

22 komentarze:

  1. Przyjemniej się uczy z takich map :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna mapa, chociaz moja corka jeszcze zbyt mała

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że oryginalny i przyjemny sposób na geografię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to genialny prezent dla miłośników podrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla osób, które dużo podróżują myślę, że będzie to świetne rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mapki są bardzo fajnym pomysłem :D Jakbym dużo podróżowała, to sama bym sobie taką sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na jakiś prezent :) Ładnie wykonaną są:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te mapy są bardzo pomysłowe. To świetna opcja na prezent dla osób, które lubią podróżować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny pomysł na preznet.

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam już kiedyś te mapy, fajne

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te zdrapki :) Fajny sposob na naukę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy tą mapkę i zdobi naszą ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka mapa to doskonały ]]y pomysł na prezent. Dzięki niej można planować trasę wycieczki, czy oznaczać miejsca, które chcielibyśmy odwiedzić. Fenomenalna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. O ciekawa propozycję. Myśle, że na prezent fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne, nie słyszałam jeszcze o takiej mapie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te mapy są cudne - mój brat jest nimi zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie te mapki sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne te mapki. Chętnie je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł taka mapka, zwłaszcza dla małego podróżnika

    OdpowiedzUsuń