czwartek, 19 lipca 2018

Letnia stylizacja

Witajcie. Dziś nieco o letniej stylizacji, choć jak to pisze za oknem zimo i pada. Kiedy robiłam to zamówienie na dworze było pięknie. Słoneczko świeciło, a ja chciałam wybrać coś własnie bardzo letniego. Zdecydowałam się na sukienkę w bardzo modnym teraz fasonie i wzorze oraz dwie pary butków i torebkę. Wszystko zaraz wam zaprezentuję.
Po pierwsze sukienkę. Jak już pisałam ma bardzo fajny wzór. Liście, kwiaty i flamingi to połączenie idealne. Fajny rozszerzany rękawek dopełnia całości. Sukienka idealna na lato.


Po drugie czarna torebka. Bardzo klasyczny wzór trochę stylizowany na aktówkę. Torebka jest solidna i świetnie wykonana. Obecnie jest jedną z moich najbardziej poręcznych torebek.


No i czas na buty. Pierwsza para to zamszowe czerwone tzw. cichobiegi. Fajne i wygodne butki.

Drugie buty są złote z tysiącami małych drobinek. Również nadają się na letnie dni. Jak widzicie mają ten efekt holo. Te buty to moi faworyci. Miękkie i wygodne sprawdza się na spacerze i na zakupach.

A wam coś wpadło w oko?


23 komentarze:

  1. BArdzo spodobała mi się ta sukienka, przepięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się bardzo spodobał wzór tropikalny na ubraniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. spodobał mi sie ten wzór na ubraniu i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również spodobał się wzór na sukience ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest przepiękna! :) Super by wyglądała też w wersji maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka i kremowe buciki są świetne. Muszę poznać ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienkę chcę mieć koniecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka i te pierwsze buciki, cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka zdecydowanie najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka i torebka są fantastyczne, a czerwone buciki dopełniają całość. Widać, że bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ fantastyczna sukienka, ostatnio jestem wielką fanką takich wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat mam jakiś uraz do flamingów i w ogóle mnie ten styl nie kręci. Ale fason jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty z drobinkami wyglądają jakby osiadła na nich błyszcząca rosa :) Pięknie odbijają światło. A te czerwone zamszowe cudowne. Sukienka i torebka też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka i te buty, super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Everything looks so wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka piękna! A buty te czerwone mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka bardzo mi się podoba, idealna na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń