sobota, 22 lutego 2020

Pod prysznic hop.

Odwieczne pytanie kąpiel czy tylko szybki prysznic? W czasach Pro Eko i zero waste chyba najlepszym rozwiązaniem jest jednak szybki prysznic. Ja właśnie często wybieram prysznic, a mniej więcej raz w tygodniu robię sobie taką długą kąpiel w wannie. Ze względu na dwójkę maluszków, które potrzebują mnie o różnych porach dnia i nocy wskakuję pod szybki prysznic znacznie częściej niż kiedyś. No i nie ukrywam, że czasami po prostu jestem zbyt zmęczona żeby siedzi w wannie. Boję się że po prostu bym usnęła.
Jeżeli chodzi o prysznic to wybieram zawsze jakieś fajne kosmetyki, by też umilić sobie ten czas
Opowiem wam o takie kosmetyka, które rewelacyjnie pachną i świetnie działają. No, ale po kolei.

No więc sięgnęłam ostatnio po Camolin. Produkty są wegańskie i zdecydowanie fajnie się pienią. Mają takie niespotykane zapachy jak na przykład chmiel czy rozmaryn. Ten chmielowy żel pokochałam mój mąż. Poza tym że fajnie czyszczą skórę to mają jeszcze taką zaletę, że naprawdę ładnie działają. Przypominają mi bardzo takie kosmetyki które były w latach 80 tych i 90 tych, kiedy jeszcze byłam jeszcze malutka. Kosmetyki wtedy miały rewelacyjne składy, dzięki temu nie powodowały uczuleń czy innych reakcji. A to dlatego, że nie miał rzeczy ropopochodnymi, które teraz są pakowane praktycznie do wszystkich kosmetyków.


 Takie kosmetyki spokojnie można było stosować u dzieci i u siebie i nigdy nikomu nic nie było. No więc wracając do tematu bardzo podobają mi się te naturalne zapachy. W swojej ofercie firma ma bardzo dużo różnych rzeczy. Ja akurat miałam okazję poznać te pod prysznic i mydełka dla dzieci. Mydełko ma piękny poziomkowy zapach, to jest coś co naprawdę pokochają wszystkie dzieciaki. Teraz kiedy koronawirus szaleje mycie rąk jest bardzo ważne. A takie mydełko na pewno sprawi, że dzieciaki będą z większą radość osiągały po nie.

Podsumowując. Bardzo fajna rzecz, zarówno pod prysznic jak i do mycia rąk. Widziałam, że w portfolio marki pojawiły się nowe rzeczy. Na pewno chętnie po nie sięgnę, bo lubię wspierać takie marki, które mają dobre składy  i fajne rzeczy. Zwłaszcza, że kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. To są kosmetyki, którym mogę zaufać.
 Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz