środa, 26 lipca 2017

NOVACLEAR ATOPIS czyli lepszy stan suchej skóry

Dziś opowiem trochę o dwóch kosmetykach, które w ostatnim czasie testowałam. Są to kosmetyki z linii Atopis firmy Novaclear, czyli atopis krem natłuszczająco nawilżający do twarzy i ciała oraz płyn do mycia twarzy i ciała.


Dermokosmetyki NovaClear ATOPIS to produkty do codziennej pielęgnacji dla osób ze skórą suchą, wrażliwą i atopową.






Krem natłuszczjąco nawilżający do twarzy i ciała 



Zacznę od samego opakowania. Krem zamknięty jest w miękkiej plastikowej tubie zamykanej na klik. 



Pojemność to 100 ml. Tuba jest na tyle miękka, że łatwo z niej wydobyć kosmetyk. Lekko matowa, a nawet satynowa, nie wyślizguje się z dłoni. Krem ma biała barwę i jest dość gęsty. 



Jego skład to połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. 



Organiczny olej konopny odbudowuje powłokę hydrolipidową naskórka i uzupełnia uszkodzenia cementu międzykomórkowego zapobiegając transepidermalnej utracie wody (TEWL).



 Ekstrakt z korzenia lukrecji silnie wiąże wodę w naskórku, łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. 



Gliceryna nawilża skórę oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. 



Alantoina chroni i regeneruje naskórek oraz działa przeciwzapalnie. Krem poprawia natłuszczenie i nawilżenie skóry.




Skóra na moich kolanach i łokciach zawsze jest bardzo sucha. Dlatego używając kremu skupiłam się na tych obszarach. Po tygodniu stosowania już zauważyłam efekty. Skóra przestała tak bardzo wysychać i stała się gładsza.



Jak już pisałam krem jest gęsty. Smaruje się nim ciało i twarz. By nie mieć problemów z jego wtarciem w skórę, lepiej wziąć małą porcję kremu. Jeśli będzie za mało, to po prostu zaaplikować jeszcze raz. Powiem szczerze, że krem dość ciężko się rozsmarowuje, właśnie ze względu na swoją gęstość. Przez dłuższą chwilę trzeba masować skórę kremem by się wchłonął. Ale jest to gra warta świeczki. Skóra nim posmarowana staje się bardzo gładka. Krem nie pozostawia na niej tłustego filmu. Kto spodziewa się pięknego zapachu, zawiedzie się, krem jest bezzapachowy. Ja się w nim zakochałam. Nie wstydzę się już swoich suchych kolan i łokci.




Płyn do mycia twarzy i ciała.

Drugi kosmetyk to Novaclear atopis płyn do mycia twarzy i ciała. Płyn zamknięty jest w takiej samej tubie jak krem. Z tym, że ma pojemność 200 ml. Sam płyn jest przejrzysty. Płyn delikatnie oczyszcza skórę bez naruszania jej naturalnej bariery. 
Skórę twarzy i ciało myje się bezpośrednio płynem, a potem spłukuje ciepła wodą. 


Unikalna formuła preparatu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. 



Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka zapewniając jednocześnie skuteczne i długotrwałe nawilżenie (Omega 3-6-9). 

Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. 

Gliceryna działa nawilżająco oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry.

Pantenol przyspiesza procesy regeneracji naskórka. 

Witamina E chroni skórę przed niszczącym działaniem wolnych rodników. 



 Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. U mnie bardzo dobrze się sprawdził. Na co dzień korzystam z prysznica i bardzo odpowiada mi ten płyn. Skóra po nim jest czysta i nawilżona. Nie ma uczucia ściągania się skóry czy wysuszania.



Z cała pewnością mogę polecić te kosmetyki.


zBLOGowani.pl

16 komentarzy:

  1. Marka nie dla mnie, ale miło że rynek się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki takim dobrym kosmetykom chyba każda skóra powrócić do tego stanu jakiego powinno być. Ciągle coś nowego wychodzi jak widzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go dla synka.
    Bardzo poprawił mu się stan skóry po jego użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama właśnie jestem w trakcie testów i również mam nienaganną opinię na temat tych produktów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten płyn do mycia ciała i twarzy mnie ciekawi. Fajnie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem w trakcie testowania tych produków i jestem bardzo zadwolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Po ten płyn do mycia twarzy z całą pewnością wkrótce sięgnę! Świetna recenzja :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podesłałam Twoją recenzję siostrze - ja takich kosmetyków nie używam ale myślę, że byłyby idealne na jej problemy ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te kosmetyki i jestem z nich zadowolona. U nas sie sprawdzaja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyn do mycia uwielbiam! Non stop używam zamiennie z mydłem z Aleppo. Kremem podzieliłam się z Mamą, ona też go chwali jak ja (w używaniu na ciało).

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i jestem bardzo zadowolona !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat tego typu produktów nie potrzebuje, nie mam poki póki co atopowej skóry, ale ważne jest to, ze Wam służą 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam problemu z suchą cerą, wręcz przeciwnie. Dlatego też mogę polecić dla kogoś z takim problemem;)

    OdpowiedzUsuń