niedziela, 1 lipca 2018

Jak zrobić detoks

Ci którzy śledzą mojego bloga wiedzą że lubię zdrowe jedzenie, przekąski i staram się wdrażać te zdrowe nawyki w moje życie. Z tym większa ciekawością zrobiłam sobie jednodniowy detox sokami od sport food soki.

Na początku trochę się bałam, że będę chodzić głodna. Ale po kolei...
W styropianowej mini lodóweczce z zimnym wkładem w środku przyszło do mnie 5 soków o pojemności 500 ml. Soki przechowuje się w lodówce bo nie są zaprawiane chemia i mogą się zwyczajnie popsuć. Soki są naturalnie mętne, więc przed otwarciem należy je wstrząsnąć.

 A jak smakują? No własnie tu kolejne zaskoczenie, są to soki świeżo wyciskane więc smakują jakbyśmy sami je wycisnęli. Są świeże, zdrowe i z sezonowych owoców. Połączenia smakowe bardzo oryginalne, ale każdy sok smakował wyśmienicie. A czy chodziłam głodna? O dziwo nie. Soki są gęste z fragmentami owoców i pestkami w środku co "zapycha" żołądek oraz pozwala trochę "gryźć" sok.
Zaczęłam od soku słodki detoks. Zrobiony był z jarmużu, banana, pomarańczy i nasion chia. Jarmuż nie jest tu dominujący. Raczej wyczuwam pomarańczę.
Następnie wypiłam sok szczupła talia z jabłka, truskawek, agrestu, czarnej porzeczki, czerwonej porzeczki i wiśni. Ten sok był najsmaczniejszy. Takie połączenie owoców bardzo mi odpowiada i chyba sama bede łaczyc tak czarne i czerwone porzeczki.
Kolejny sok to piękna skóra. Mamy tu jabłko, pomarańczę, gruszkę, mięte i siemię lniane. Wszystko razem tworzy świetny bardzo orzeźwiający smak.
Eliksir miłości to jeżyny, truskawki, banan, mleko kokosowe, jabłko i czarny sezam. Sok ma bardzo fajny smak jeżyn i truskawek po prostu idealny smak.
No i na koniec dnia wypiłam sczek zdrowe serce, jabłko, buak, marchew i imbir. Tu nieco za intensywny smak imbiru jak na moje kubki smakowe, ale dałam radę.
Po dniu z sokami czuje się lżejsza, mam więcej energii i wiem, że kiedyś powtórzę sobie taki jednodniowy detoks.
W ofercie znajdziecie jeszcze wiele propozycji soków www.sportfoodsoki.pl
A wy robicie sobie czasem detoks?

21 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji pić tych soków, ale bardzo kuszą :D Chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą byc pyszne! Uwielbiam takie soki, ale o tych nawet wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi mega smaka na takie soki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają smakowicie, ale nie widziałam ich jakoś w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdrowe soki. Są idealną opcja na drugie śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Soki na pewno pyszne. Warto robić czasem taki detoks.

    OdpowiedzUsuń
  7. duzo dobrego słyszałam o tych produktach

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, \
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się taki detoks, bo w ostatnim czasie bardzo poszalałam z fast foodami. Muszę wypróbować te soki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chętnie spróbowała bym tych soków 😊 wyglądają smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie dla mnie ja nie przepadam za takimi sokami nie moje smaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam taki zestaw, ale trochę inne smaki i byłam bardzo zadowolona. Nie dość, że smacznie to i zdrowo i lekko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Owocowy detox brzmi świetnie. Chyba sie skusze na taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj chciałabym spróbować tych soków <3

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny detox, lubię soki

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno super smakują! Narobiłaś mi ochotki na taki detox, którego mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u nas zdecydowanie sprawdzaja się soki wyciskane z wyciskarki takie na już :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wejdę na stronę i zamawiam sobie jednodniowy detoks.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te soczki muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń